~*~

Blog o tematyce shonen-ai. Nie tolerujesz - wyjdź.

Kontakt:
Twitter: @_diversefail
GG: 44515193
E-mail: 69kaoru666@gmail.com

niedziela, 23 czerwca 2013

Ich liebe dich: prolog

Dziś wstawię jedynie prolog nowego opowiadania, na które wena naszła mnie podczas pobytu na działce.
W tym opku będę się popisywać swoim marnym niemieckim [kojarzę jedynie kilka pojedynczych słów]. Mam nadzieję, że zarówno zespół jak i paring was nie odrzucą. Ekhem, skoro już o tym mowa - uwielbiam twincesty wszelakiego rodzaju. Moje samotne serduszko ostatnimi czasy upodobało sobie właśnie tych bliźniaków.
Co do tytułu - z niem. "kocham cię". Musiałam do koleżanki pisać, żeby się dowiedzieć jak to się pisze X'D No, cóż, nigdy nie uczyłam się niemieckiego.
Nie przedłużając, mam nadzieję, że się spodoba :3

Zespół: Tokio Hotel

miniPROLOG
- Tom?
- Co? - starszy z bliźniaków spojrzał na bruneta, dzierżącego w dłoniach taką samą jak jego walizkę, upchaną ubraniami.
- Co teraz będzie...?
- Nie wiem, Bill - westchnął, odchodząc spod muru rozwalającego się domu.

~*~
Ach, jeszcze powiem, że zależy mi na waszych opiniach co do tego opka. Chcę wiedzieć, czy wam się podoba i mam dalej pisać, czy sobie to odpuścić ;)

Opowiadanie będzie umieszczone w zakładce "Inne", gdyż nie chce mi się robić kolejnej X"D

4 komentarze:

Berieal Shinzoku pisze...

Za zespołem nie przepadam, chociaż kiedyś go lubiłam. Po tak krótkim prologu niczego sensownego nie powiem, jednak możesz wrzucić, może się do niego przekonam.

Anonimowy pisze...

Ha, zgadlam tytul!!! Myslalam jeszcze, ze moze znaczyc " lubie cie", ale bardziej stawialam wlasnie na "kocham cie " i zgadlam, a po prologu nic powiedziec nnie mozna!! troche za krotki i nis o nim sensownego powiedziec nie mozna.
~Mayumi
P.S. Nie przejmuj sie jak bedzie malo kometarzy pod prologiem, bo jest krotki i nie da sie zbytnio czegos ciekawego na jego temat napisac i wiekszosc bedzie odrazu czekac na 1 czesc. Ciekawe o co chodzi z tym domem.

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje, ze nie wezmiesz tego kometarza za hejt, bo nie chcialam, aby tak to zabrzmialo, ale jak potem to przeczytalam to mozna tak to odebrac. Wiec nie mialam nic zlego na mysli to piszac jakby co.
~Mayumi

Lacie12 pisze...

Nie przepadam za tym paringiem, ale jak ty to opiszesz to chyba polubię ;w; jak już mówiłam na priv, kocham twoją twórczość~ Pisz, pisz! Chcę to zobaczyć xD